Bazen zamana bırakmak gerekir

Editörün Seçtiği

Olayların gidişatını zamana bırakmak ben de dahil bir çok insanın sevmediği bir durum. Hayatta yapacağımız tüm işlerin kontrolünün...

14 Eyl 2015

Danimarkalı Polis Abimiz - Ne kadar da iyi bir adam!

Danimarkalı polisin Suriyeli bir çocukla oyun oynarken çekildiği görüntü şu sıralar sosyal medyada çok konuşulan konular arasında. "Aman da çok iyi polis, yürekli adam, adamın dibi" gibi yorumlar yapılıyor sürekli. Bunda bir sıkıntı yok, kötü bir şey söylemek imkansız bana göre de. Ama bazı kadınlar işi çok abartmış, Danimarkalı polis abiye bir sürü evlilik teklifi gelmiş. Bu tekliflerin polisin gerçekten yardımsever biri olduğu için değil de sarışın ve yakışıklı diyebileceğimiz bir abimiz olduğu için geldiğini düşünüyorum. Ve sonra popülarizmin ve fırsatçılığın pençesinden kurtulamamış bu insanlara yardımcı olabilecek bir fikir geldi aklıma. Belki bir kısmet bulunur bu insanlara.

Dedim ki: "Suriyeli kardeşlerimize yardım eden Mehmetçiklerimizin fotoğraflarını paylaşmalıyım. Elbette ordumuz, Suriyelileri istemeyen ve onları küçük gören Avrupa Birliği'nin üye ülkesinin polisinden daha fazla fedakarlık gösterdi."

Bu kadar ilgi çeker mi bilinmez. Bildiğim tek şey var. İnsanlık henüz keşfedemediğimiz bir yere, hiç dönmemek üzere pılısını pırtısını toplayıp kaçtı. Bulana kadar daha çok çekeceğimiz var zalim, popülarist ve fırsatçı kişilerden.

Suriyeli insanlara fedakarca yardım eden Mehmetçiklerin, aslanların fotoğrafları: (Üstüne tıklayarak, tam boyutlarıyla görebilirsiniz.)













6 yorum:

  1. Duygulandım... Ne zamandır okuduğum en sağlam eleştiri, en iyi tespit. Nokta atışı. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekleri görebilmek ve dillendirebilmek çok önemli. Yorum yaptığınız ve beni cesaretlendirdiğiniz için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Can bizim askerimiz, evlatlarımız..Yaşım 26 ama hep kardeş ve evlat olarak bağrıma basasım geliyor hepsini.. İyiki varlar hep " sağ " olsunlar.

    YanıtlaSil
  4. Mehmetçik bir tanedir. Allah tüm askerlerimizi, devletimizi korusun.

    YanıtlaSil
  5. nokta atışı yorumuna ben de katılıyorum, bloglarda görmeyi beklediğim şeylerden birisi de düşünme yetisini geliştiren postlar. (kendim de çok başaramasamda) Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Daha çok kendime saklıyorum gerçi, tembellikten sanırım. :) Yorumun için teşekkür ederim. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil