Bazen zamana bırakmak gerekir

Editörün Seçtiği

Olayların gidişatını zamana bırakmak ben de dahil bir çok insanın sevmediği bir durum. Hayatta yapacağımız tüm işlerin kontrolünün...

14 Eyl 2015

Bilgisayarımda Kullandığım Programlar #Mim

Blogumdaki ilk mimle karşınızdayım. Bu ilki yaşatan KlonBalon'a teşekkür ediyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere bu mim, bilgisayarlarımızda hangi programları kullandığımızı merak eden bir mim. Bu merakı daha fazla sürdürmeye gerek yok. İşte dünya! Açıklıyorum kullandığım programları, beklenen an geldi.

  1. Yandex Browser - Bilgisayarımda Google Chrome, Firefox ve İnternet Explorer olmasına rağmen Yandex Browser'ı tercih ediyorum. Tarayıcıyı açar açmaz karşıma çıkan favori paneli çok hoşuma gidiyor, işlerimi kolaylaştırıyor.
  2. Adobe Photoshop CS5 - Uzun yıllar önce bilgisayarıma kurduğum ve sık sık kullandığım bir program. Genellikle logo tasarımlarında kullanıyorum. CS6 versiyonu çıkmış. Bir de CC diye bir sürümü var aynı şeyler mi ikisi anlayamadım ama güncellemek lazım bir ara. :)
  3. Adobe Dremweaver CS5 - Adobe Photoshop CS5 ile birlikte yüklemiştim bilgisayarıma. Dreamweaver'ın da yeni sürümleri çıkmış, güzel özellikler eklemişler. Çok geri kalmışım ya ben Adobe ürünlerinde. Bu mim farkındalık yarattı bende resmen.
  4. Notepad ++ - Dreamweaver CS5 ile birlikte kullandığım güzel bir kodlama editörü. Ya bu da eski kalmış. Ben bunların hepsini güncellersem şu an bile tekleyen bilgisayarım bir daha açılmaz herhalde.
Yukarıda saydıklarım dışında buraya ekleyebileceğim başka bir program yok. Bunlar yetiyor bana. Mimlenmek isteyen varsa lütfen yorumlayarak belirtsin, bu yazıya bloglarını ekleyeceğim. Saygılarımla.

Mimlenen bloglar: mustafaturkoz.com

8 yorum:

  1. Kullandığınız programları beğendim. Güncelleme olsa iyi programlar aslında değil mi :P Onun dışında Yandex Browser denemedim bile. Isınamıyorum başka tarayıcılara, Maxthon vardı onu sevmiştim sonra ondan da vazgeçtim. Bu arada temanız güzel olmuş. Başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. Maxthon'u duymuştum ama hiç inceledim. En kısa zamanda ona bir bakayım.
    Önceki temada yazılar çok büyük kalmıştı, pek hoşuma gitmedi. Böyle minimum boyutlarda olan temalar daha çok hoşuma gidiyor.
    Yorum için teşekkür ederim. :) :) Size de başarılar. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel benimde pc serviste geldiginde bende yazmayı düşünüyorum hemen mimi mide. Cs6 kullan derim ben kullanıyorum daha gelişik. :)

    YanıtlaSil
  4. Bilgisayar kaldırır mı emin değilim. Seneye alabilirim yeni bir bilgisayar. Anca o zamana kullanabilirim sanırım. :(

    YanıtlaSil
  5. Bu geceye doğru yazımı yazmış olurum, beni mimleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim :) Yazıma başladım, bittiği an yorum yazarım.

    YanıtlaSil